viernes, 16 de enero de 2009

Presentación de Cuentos y Fábulas en Berkana

3 comentarios:

josep dijo...

Bona nit, el conte es bonissim m'agradat molt i m'ha fet riure.
No se si podras llegir aquest comentari avui,soc una alumne teva del taller de contes de Can Jordana, avui no he pogut venir, he estat trucant però no m'agafaven el telèfon, em dic Mª Rosa Bastida no se si t'en recordaras de mi,només em vull disculpar per no haver vingut. Si has "manat deures", em podries dir siusplau quins són, t'envio la meva adreça de correu per si et va bé enviar-mo.ropapep@gmail.com
Moltres gràcies

safo dijo...

je je me muy buena la presentacion,
espero impaciente a tener el libro.
acabo de descubrir el blog y parece interesante.

Anónimo dijo...

Me ha encantado el libro. La verdad es que ha sido un verdadero placer leerlo y descubrirte como autora. Ahora estoy terminando de leerme "Con Pedigree" que también me está gustando mucho. Espero que nos deleites con muchos libros más.